Po ostatnich aktualizacjach wreszcie możemy przejść do kolejnego cyklu zmian pod wersję 1.3.8. Oprócz planowanych większych zmian pojawi się nowa specjalizacja oraz klan, więcej widocznych przedmiotów na postaci, misje fabularne i poboczne. Jednakże nie o tym chciałem teraz, gdyż na moim celowniku w większej mierze jest rozbudowanie świata gry. Teraz, kiedy gra zyskała większą optymalizację w rejonie walk, dodatkowo posiadając informację o problemach w blokach graficznych można zająć się czymś, na co większość graczy czeka. Reworki / buffy / nerfy? Nie! Chodzi tutaj o rozwój świata gry, który od dłuższego czasu stał w miejscu pod względem wielkości. Doszedłem do wniosku, iż ten potrzebuje naprawdę dużej rozbudowy. Brakuje w nim randomowych miejsc, gdzie gracz może przyjść i zająć się czymś konkretnym. Brakuje miejsc, gdzie gracze mogą się zebrać aby wyruszć wspólnie na jakieś wydarzenie podobne do Rinnegana Nagato. W wersji 1.3.8 chcę ten problem rozwiązać wprowadzając ogromną ilość nowych terenów z nowymi miejscami do walk z przeciwnikami, przedmiotami, misjami, wydarzeniami i tym podobnymi.

Świat z założenia powinien być ogromny. Gracze nie powinni doświadczać powtarzalności oraz przebywać w tym samym miejscu cały czas. Podróż powinna posiadać jakieś ciekawe elementy, które dodawają klimatu oraz chcą być podziwiane. Rozbudowa terenów będzie dotyczyła wszystkich typów od kaniony po pustynie. Data wydania nowej wersji może być przez to dużo naciągnięta, jednak efekty pracy powinny być miło przyjęte.