27
Lista broni znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Należy zwrócić również uwagę na to, iż broń wypada po śmierci.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie - Uszk./Przecię./Ulep./Wyjąt./Legendarny
24
Rękawice 1 150 Trenują TaiJutsu. Nasza obrona zwiększa się o 5/10/15/20/25%.
2
Pręt 2 250 Trenuje KenJutsu. Każdy atak ma 5/10/15/20/25% szans na ogłuszenie przeciwnika na pięć sekund.
338
Proca 2 300 Pozwala zadawać obrażenia na dystans po zaznaczeniu celu.
52
Kamień 0 500 Każdy rzut ma 50% szans na ogłuszenie przeciwnika na 3 sekundy.
Hikaridama64
Hikaridama 3 0 Rzucamy kunaiem w dowolne miejsce na terenie, aby przypiąć do niego bombę rozbłyskową, która wybuchnie po 3 sekundach oślepiając przeciwników w obszarze 10 metrów na 10 sekund.
443
Stalowy miecz 5 400 Trenuje Kenjutsu. Prędkość ataków dużo szybsza.
9i
Shuriken 0 1000 Każdy rzut ma 50% szans na wywołanie krwawienia na przeciwniku, który ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
70
Czarne Rękawice 5 500 Trenują TaiJutsu. Nasze ataki nie dodają punktów zmęczenia oraz wyczerpania.
11b
Katana 8 850 Trenuje KenJutsu. Nasze ataki mają 10/20/30/40/50% szans na wywołanie krwawienia, kiedy cel ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
442
Nocne ostrze 10 1000 Trenuje KenJutsu. Każdy atak zwiększa szansę na unik o 10/20/30/40/50% przez 3 sekundy.
444
Katana Sasuke 15 1500 Trenuje Kenjutsu. Ataki zadają dodatkowe (Lvl Raiton * 100/200/300/400/500) obrażeń.
71
Rękawice Torune 15 1500 Trenują TaiJutsu. Nasze ataki mają 10/20/30/40/50% szans na wywołanie zatrucia, kiedy cel ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
17nk
Kiba 20 2000 Trenuje KenJutsu. Każdy atak nas ładuje. Przy 3 ładunkach, a następnie wciśnięciu Q, wystrzelimy ładunek przed siebie zadając (Obrażenia wręcz) + (Lvl Raiton * 1000) obrażeń pierwszej napotkanej osobie.
Kosa hanzou
Kosa Hanzou 25 4800 Nasze ataki mają 100% szans na zatrucie przeciwnika, który ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
12t
Kabutowari 30 5500 Trenuje KenJutsu. Nasze ataki mają 30/50/70/90/100% szans na ogłuszenie przeciwnika na 5 sekund, kiedy ten ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
58
Kunai 0 6000 Każdy rzut zada obrażenia krytyczne osobie, która ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
290
Tanto 35 6000 Trenuje KenJutsu. Zabicie przeciwnika odnowi 1/10 maksymalnego zdrowia.
Szpony64
Szpony 38 7500 Trenują TaiJutsu. Nasze ataki mają 100% na trafienie krytyczne przeciwnika, który ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
Rajin
Raijin no Ken 40 8000

Trenuje KenJutsu. Zadajemy dodatkowo (Lvl Raiton * 300) obrażeń przy uderzeniu. Oryginalny: Premia to (Lvl Raiton * 500).

Stone64
Ishiken 43 9000 Trenuje KenJutsu. Nasze ataki mają 100% szans na trzy sekundowy paraliż przeciwnika, który ma poniżej 1/3 maksymalnego zdrowia.
Flet
Mateki 45 10000 Każdy atak ma 100% szans na paraliż na 3 sekundy, kiedy przeciwnik ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
15i
Senbon 0 10000 Każdy rzut ma 50% szans na sparaliżowanie przeciwnika na 3 sekundy, który ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
440
Kyomei Supika 48 11500 Trenuje TaiJutsu. Ataki wręcz ogłuszają przeciwnika na 1/2/3/4/5 sekund.
104
Kastet 50 13000 Trenuje TaiJutsu. Zadajemy dodatkowo (Lvl NinJutsu * 300) obrażeń przy uderzeniu. Oryginalny: Premia to (Lvl NinJutsu * 500).
15i
Nuibari 53 13000 Trenuje KenJutsu. Po zaatakowaniu przynajmniej 2 osób, a następnie wciśnięciu Q, paraliżujemy ich na 5 sekund przywołując do siebie.
16nj
Shibuki 55 15000 Trenuje KenJutsu. Każdy atak nas ładuje. Przy 3 ładunkach, a następnie wciśnięciu Q, zasłonimy się bronią powodując wybuch, który zada w zasięgu 3 metrów obok (Obrażenia wręcz).
Maczuga
Maczuga 58 15000 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 3 metrów, zadając im 1/3 zadawanych obrażeń.
107
Wybuchowy Kunai 0 15000 Rzucamy kunaiem w dowolne miejsce na terenie, aby przypiąć do niego notkę wybuchową, która wybuchnie po 3 sekundach.
Kusarigama64
Kusarigama 60 20000 Nasze ataki mają 50% szans paraliżu na sekundę, kiedy przeciwnik ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
121
Nunchaku 60 17000

Trenuje TaiJutsu. Każdy atak dodaje 1/2/3/4/5/6% szans na unik, aż do 10/20/30/40/50/60% premii.

13u
Hiramekarei Kaiho 63 18000 Trenuje KenJutsu. Nasze ataki ignorują 10/30/50/70/90/100% obrony przeciwnika.
14m
Kubikiribocho 65 20000 Trenuje KenJutsu. Nasze ataki zadają dodatkowe 10/20/30/40/50/60% brakującego zdrowia przeciwnika.
105
Kosa Hidana 68 22000

Każdy atak leczy nas regenerując 0/2/4/6/8/10% maksymalnego zdrowia.

4
Zwój TenTen 0 0 Przywołujemy 5 kunaiów kosztem 300 punktów chakry.
227
Parasol 70 25000 Szansa na blok zwiększa się o 5/10/15/20/25/30%.
441
Podwójny kastet 73 23500 Trenuje TaiJutsu. Ataki wręcz zadają dodatkowe (Lvl NinJutsu * 600) obrażeń.
111
Zatruty Senbon 0 25000 Trucizna działa przez 20 sekund. Ilość obrażeń co 5 sekund to (10000 * ładunek). Jeden ładunek nakłada się przy jednym trafieniu.
Makibishi
Makibishi 0 25000 Rzucamy ostrymi przedmiotami w określone miejsce powodując, iż przez 45 sekund po wejściu w to miejsce przeciwnik otrzyma obrażenia.
195
Rękawice IV Raikage 75 25000 Trenują TaiJutsu. Każdy atak spowalnia cel o 30/40/50/60/70/80% na 1/2/3/4/5/6 sekund.
123
Kusanagi 78 26500 Trenuje KenJutsu. Przy śmierci mamy 5/10/15/20/30% szans, iż odrodzimy się w tym samym miejscu bez konsekwencji.
439
Biały Kieł 80 28000 Trenuje KenJutsu. Ataki krytyczne leczą nas wartością swoich obrażeń.
106
Samehada 83 30000 Trenuje KenJutsu. Każdy atak regeneruje nas dodając 10/20/30/40/50/60% aktualnej chakry przeciwnika, zabierając ją tym samym właścicielowi.
Hiru
Diamentowy Kij 85 30000 Na przycisku Q atakujemy wszystkie obiekty wokół nas. Można użyć co trzy ataki.
Luk
Łuk 88 35000 Nasze ataki mają 100% szansę na atak krytyczny, kiedy cel ma poniżej połowy maksymalnego zdrowia.
108
Fuuma Shuriken 0 35000 Trafienie wroga odbiera mu 1/10 maksymalnej chakry.
Kurosawak
Kurosawa 90 33000

Trenuje KenJutsu. Nasza celność zostaje zwiększona o 10/20/30/40/50%. Oryginalny: Celność ZAWSZE zatrzymuje się na 100%.

124
Kyodai Sensu 93 35000 * Poziom Naznaczenia Każdy atak nakłada naznaczenie. Max. 3 poziom naznaczenia. Po ataku na trzecim poziomie stan wraca do zerowego naznaczenia.
Kbs
Biburato 95 35000 Trenuje KenJutsu. Szybkość ataków zwiększona do 300 ms.
122
Gunbai 98 40000 Co 10 sekund odbija jakikolwiek atak w przeciwnika.
Min64
Hiraishin Kunai 0 0 Rzucamy kunaiem w dowolne miejsce na terenie naznaczając je. Po kliknięciu przycisku Q pojawimy się w nim odzyskując kunai. Po zaatakowaniu przeciwnika, a następnie wciśnięciu przycisku R, pojawimy się przy nim.
132u
Kokinjo 100 40000 Trenuje TaiJutsu. Wysysamy z przeciwnika przy uderzeniu 1/3 maksymalnej chakry zamieniając ją na nasze dodatkowe punkty ataku na okres 10 sekund. Każdy atak zabiera 10 punktów chakry.
131
Shichiseiken 100 40000 Trenuje KenJutsu. Z każdym atakiem zapamiętujemy najczęściej używane słowo przeciwnika. Przy 5 ataku przeklinamy jego duszę. Każdy atak zabiera 10 punktów chakry.
130
Benihisago 100 Zapieczętowanie Chakry Użyta na przeklętym przeciwniku powoduje jego natychmiastową śmierć, oraz zapieczętowanie jego chakry w Benihisago. Zapieczętowane punkty chakry przechodzą na maksymalną wartość naszej chakry do czasu wylogowania z gry.
129
Bashosen 100 50000 Nasze ataki zadają dodatkowe obrażenia od (poziomu natury chakry * 100), którą wybraliśmy jako pierwszą. Zabiera 10 punktów chakry przy ataku.
133u
Kohaku no Johei 100 Wyssanie Bijuu Jeżeli przeciwnik ma poniżej 300 punktów zdrowia, wysysamy z niego Bijuu pozbawiając go bycia Jinchuurikim, oraz odblokowując ponowną możliwość jego zdobycia. Znika po użyciu.
Nunoboku
Nunoboko 100 60000 Nasze ataki blokują regenerację chakry oraz zdrowia u przeciwnika na 5 sekund.
Rikudou
Shakujo 100 0 Regeneracja chakry zwiększa się o 100 punktów.