To nadchodzące wydarzenia, które rotacyjnie pojawiają się w ciągu roku czasu gry. Ich pojawienie jest zależne od danego miesiąca, a okres trwania od określonych dni. Po zakończeniu eventu następny pojawi się rotacyjnie w następnym roku.

Nowy Rok: Styczeń - 1 do 14.

Opis wydarzenia.

Walentynki: Luty - 14 do 31.

Opis wydarzenia.

Wielkanoc: Kwiecień - 1 do 31.

Opis wydarzenia.

Urodziny Niana: Maj - 2 do 15.

Opis wydarzenia.

Wakacje: Lipiec i Sierpień - 1 do 31.

Opis wydarzenia.

Halloween: Listopad - 1 do 14.

Portal do wymiaru o czerwonym niebie otwiera się. Świat pogrążony w strachu oraz ciemności wyczekuje nadejścia demonów, które zdobywając wcześniej Kraj Demonów tym razem mają zamiar przejąć resztę świata. Shion, pamiętająca o całym zajściu w jej kraju zrobi wszystko, aby nie dopuścić do pojawienia się zagłady.

Podczas tego wydarzenia istnieje szansa, iż z przeciwników wypadną dynie. Shion może wymienić 30 dyń na Mistyczny Dzwonek, który pozwoli zadawać obrażenia demonom. Demony podczas tego okresu będą stopniowo atakowały Konohę. Wraz z Kazumą.

Na śmiałków, którzy odważą się obronić wioskę przed Kazumą, czekają groźne dynie, a w nich niesamowite, dostępne tylko na czas tego wydarzenia przedmioty: Kościany klucz, Wahadło, Memento Mori, oraz Oczy Kazumy.

Święta: Grudzień - 15 do 31.

To czas prezentów oraz wzajemnej życzliwości. Z tego powodu, pokonany NPC będzie miał małą szansą na obdarowanie nas prezentem. Prezent losuje przedmiot z przypadkowego dropu, lub przy bardzo małej szansie - Czapkę Mikoniana. Czapka ta chroni przed wychłodzeniem oraz ma 50% szans iż zaznaczony przeciwnik będzie walczył u naszego boku.

Podczas tego wydarzenia można zakupić u Ino specjalne przedmioty, jak maść z lotosu, która odmładza. Dostępne są również aktywności takie jak lepienie bałwana z Ino, strojenie choinki z Kurenai, wysyłanie życzeń z Hinatą. Aby podjąć aktywność, należy posiadać prezenty.