FANDOM

Jikukan Ido - to zaawansowane ninjutsu czasoprzestrzenne, dzięki któremu poradzimy sobie w walce defensywnie, jak też ofensywnie. Do użycia technik wymagany jest Mangekyou Sharingan Obito. Aby otrzymać specjalizację, należy być w klanie Uchiha, mieć 50000 kontroli chakry oraz zresetować dawną specjalizację.

Przebywając w wymiarze regeneracja naszego zdrowia zwiększa się o 10000 punktów.

1k
Jigen

Przenosimy się do wymiaru wraz z obiektami w zasięgu.

Przestajemy tracić chakrę co sekundę, jeżeli mamy założone dwa Mangekyou Sharingan Obito.

10/sec 0/1 3
2k
Kamui

Skupiamy się na określonym celu nakładając na niego wsysający wymiar, który zadaje co sekundę (Lvl Kekkei Genkai * 500) obrażeń, dopóki ten nie ruszy się z miejsca. Każda sekunda działania techniki odbiera nam 1/10 punktów maksymalnego zdrowia. Podczas działania techniki nie możemy się ruszyć ani wykonać innej techniki, gdyż efekt zostanie przerwany.

Nie przerywa efektu oraz nie odbiera zdrowia, jeżeli mamy założone dwa Mangekyou Sharingan Obito.

20/sec

1/5 10
3k
Shinto

Stajemy się niewrażliwi na obrażenia wyłączając jednocześnie paraliż oraz ogłuszenie. Wykonanie ataku przerwie efekt.

Jeżeli mamy założone dwa Mangekyou Sharingan Obito, kolizja z blokadą spowoduje możliwość przez 5 sekund teleportacją na odległość 10 metrów za pomocą przycisku Shift + PPM.

60/sec 0/60 1
Kamuishuriken
Kamui Shuriken

Wypuszczamy z wymiaru ogromne shurikeny zadając obiektowi na torze ataku (Lvl Kekkei Genkai * 800) obrażeń.

Technika zada obrażenia obszarowe, jeżeli mamy założone dwa Mangekyou Sharingan Obito.

20 1/5 10
Katon
Katon: Bakufu Ranbu

Tworzymy dawkę ognia o szerokości 5 metrów, zadając (Lvl Kekkei Genkai * 1000), a następnie podpalamy ich zadając (Lvl Kekkei Genkai * 300) obrażeń przez 30 sekund.

Podpalenie zwiększa się do (Lvl Kekkei Genkai * 500), jeżeli mamy założone dwa Mangekyou Sharingan Obito.

30 1/5 15
6k
Hangeki

Po użyciu techniki możemy wpisać numer terenu, na który się przeniesiemy, jeżeli jest dostępny.

Po użyciu teleportacji staniemy się niewidzialni na 10 sekund, mogąc wybrać, w jakim miejscu się pojawimy, jeżeli mamy założone dwa Mangekyou Sharingan Obito.

100 10/60 1