FANDOM

Jiongu - znając wnętrze ludzkiego ciała możemy manipulować nim na własną korzyść.

Dobicie przeciwnika w PvP pozwoli nam:

  • Zregenerować utracone kończyny.
  • Zregenerować wszystkie punkty zdrowia.
  • Odebrać serce przeciwnika.

Użycie serca przez pierwszą minutę po odebraniu spowoduje uzyskaniem losowej natury chakry przeciwnika. Jeżeli serce zostanie użyte podczas śmierci, natychmiast odzyskamy całe zdrowie przerywając efekt śmierci. Każdy wypełniony slot na naturę chakry zwiększa nasze maksymalne zdrowie o 2000 punktów. 

Kanibalizm1
Hato

Wymagane posiadanie określonej natury chakry. Zależnie od aktywnego trybu aktywujemy maskę natury na plecach, aby ta wyszła działając jako przywołanie.

Q: Katon, E: Fuuton, R: Raiton.

20 5/0 1
2u
Doton: Domu Wymagana natura chakry Doton. Dodajemy całkowitą wartość obrony do każdego ataku fizycznego.

10/sec

0/20 1
3u
Fuuton: Atsugai

Wymagana natura chakry Fuuton. Wyrzucamy przed sobą falę powietrza, która ogłuszy trafiony obiekt na 15 sekund, oraz zada (Lvl Kekkei Genkai * 300) obrażeń.

Użycie techniki przy aktywnej masce Fuuton spowoduje jej atakiem obszarowym na 10 metrów, który zada potrójne obrażenia, oraz odrzuci na 10 metrów.

10 0/10 15
4u
Raiton: Gian

Wymagana natura chakry Raiton. Wyrzucamy przed sobą wyładowanie elektryczne, ktore sparaliżuje obiekt w momencie trafienia na 5 sekund, oraz zada (Lvl Kekkei Genkai * 500) obrażeń.

Użycie techniki przy aktywnej masce Raiton spowoduje wyrzuceniem przez nią wyładowania elektrycznego, które sparaliżuje na 10 sekund zadając potrójne obrażenia.

10 0/10 15
5u
Katon: Zukokku

Wymagana natura chakry Katon. Wyrzucamy przed sobą kulę ognia, która przy trafieniu obiektu zada (Lvl Kekkei Genkai * 800) obrażeń, oraz podpali zadając (Lvl Kekkei Genkai * 200) obrażeń przez 5 sekund.

Użycie techniki przy aktywnej masce Katon spowoduje wyrzuceniem przez nią kuli ognia, która zada potrójne obrażenia zwiększając czas podpalenia do 10 sekund.

10 0/10 15
6u
Jiongu Każdy atak wręcz paraliżuje na 2 sekundy oraz jest samonaprawadzający. Kliknięcie na teren za pomocą Shift + PPM w określonym miejscu spowoduje wysłaniem naszych macek pod ziemię, z których wyjdą po sekundzie zadając (Lvl Kekkei Genkai * 1000) obrażeń osobom, które tam stały. 8/sec 3/60 1