To premium klan, który posiada wrodzoną umiejętność pobierania energii naturalnej z otoczenia bez ryzyka przemiany w kamienny posąg. Zamiast tego, istnieje ryzyko wpadnięcia w szał, który znacząco wpływa na przebieg walki.

Będąc członkiem klanu Jugo możemy bez problemu opanować techniki specjalizacji SenJutsu bez potrzeby zmiany specjalizacji. Obrażenia fizyczne oraz niefizyczne zwiększają się o (Energia naturalna * 500) punktów.

Jugo1
Energia naturalna przy 100 punktach wyzwala wrodzony szał, dzięki czemu limit obrażeń fizycznych oraz niefizycznych jest podniesiony o 50000! Możemy atakować członków drużyny! Paraliż resetuje Energię Naturalną do 0.
Jugo1115
Po wciśnięciu przycisku U, a następnie wpisaniu cyfry od 1 do 3 zmienimy pogodę. 1 to słoneczna, 2 to deszcz, 3 to śnieg. Wymaga 100 punktów energii naturalnej.
Jugo114
Po wciśnięciu przycisku U, a następnie wpisaniu nazwy grającej osoby naznaczymy ją. Ataki przeciw niej będą zwiększać posiadaną energię naturalną o 20 punktów za każdy, dowolny atak.
Jugo11

Energia naturalna przy 0 punktach wyzwala wrodzony spokój, który wyczuwa energię otoczenia poznając wartość zdrowia oraz chakry wszystkich osób na terenie, dodatkowo blokując występowanie furii w trybie Bijuu.

Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C Zasięg
Jugo111
Saibo Kyujin Użycie techniki przy martwym ciele spowoduje wyssanie jego chakry oraz zdrowia, regenerując 1/3 maksymalnej chakry oraz maksymalnego zdrowia, dodatkowo regenerując kończyny. 0 5/0 3
Jugo2
Saibo Haishutsu Transportujemy komórki ciała do obiektu lecząc go całkowicie oraz odmładzając się o 5 lat. Technikę można użyć, jeżeli mamy powyżej 20 lat.  50 5/0 3
Jugo3
Kusari W trybie Q przyciągniemy do siebie wybrany cel, natomiast w trybie E odepchniemy go zadając (Energia naturalna * 1000) obrażeń. 15 0/10 Cały Teren
Jugo4
Taren Fujizuho Otaczamy się niestabilnymi komórkami, które po 5 sekundach wybuchną raniąc wszystko w zasięgu zadając (Energia naturalna * 3000) obrażeń. 30 0/10 5
Jugo5
Senninka

Używamy określonej zdolności na przycisku Q, E, R.

Jugo51
Wytwarzamy odrzutowy wzmacniacz, dzięki któremu zwiększamy prędkość ruchu, omijamy przeszkody na terenie, oraz jesteśmy odporni na paraliż.
Jugo52
Przemieniamy rękę w topór, który tnie wrogów zadając dodatkowe 10% maksymalnego zdrowia przeciwnika, oraz zwiększa szansę na zablokowanie ataku o 50%.
Jugo53
Przemieniamy rękę w tłok, powodując, iż każdy atak wręcz będzie odpychał przeciwnika oraz ogłuszał go na 10 sekund.
5/sec 0/5 1
Jugo6
SZAŁ Możemy użyć, kiedy wpadliśmy w szał. Szansa na odcięcie / uszkodzenie / połamanie kończyn zwiększa się do 50% oraz działa podczas dnia. Odbieranie przedmiotów działa podczas dnia. Pokonany przeciwnik traci posiadany exp dając go nam. 10 Energii nat./sec 3/60 1