FANDOM

Każda misja poboczna dodaje bonusowe 25% expa do następnego poziomu, jeżeli mieścimy się w sugerowanym poziomie doświadczenia.

Sugerowany Poziom Zleceniodawca Zadanie
Misje Rangi E dostępne dla wszystkich shinobi.
1 Jiraiya Ropuszy mędrzec poszukuje nowych talentów, których wytrenuje na silnych shinobi.
1 Shizune Pomóż w pracach na farmie zbierając plony.
1 Hanabi Udon panicznie boi się pająków. Pokaż mu, iż ze strachem trzeba walczyć.
1 Kiba Pies Kiby, Akamaru, zaginął. Użyj zmysłu zwiadowcy na przycisku U aby go odnaleźć.
2 Konohamaru W akademii mieści się grupa, która uprzykrza życie innym studentom.
2 Ichiraku Ramen Okoliczne lasy Kraju Ognia są przepełnione groźnymi wilkami. Zadbaj o bezpieczeństwo wioski, a jednocześnie dostarcz Teuchiemu dostawę surowego mięsa.
2 Hanabi Kot Hanabi zaginął. Ostatnim miejscem, gdzie został zauważony, jest brama Konohy.
3 Chouji Kurier, który miał dostarczyć paczkę z jedzeniem dla Choujiego gdzieś zniknął. Zbadaj sprawę, i zwróć paczkę.
4 Napadnięty Kupiec został napadnięty przez grupkę zbirów przy jednej ze wschodnich dróg.
5 Rock Lee Wykaż się przed Rockiem Lee udowadniając, iż jesteś wytrwały niszcząc 70 pieńków treningowych w 30 sekund.
6 Tazuna Tazuna postanowił nas nauczyć łowienia ryb. Zdobądź wędkę, a następnie złów 30 ryb przy wschodnim moście.
Misje Rangi D dostępne od rangi Genin.
10 Ichiraku Ramen Teuchi potrzebuje próbek jadu węży aby ukończyć swój projekt. W tym celu zbadaj wschodnie ruiny i zabij węże.
15 Hayate Konoha jest nie tylko zagrożona od strony militarnej, ale również od fauny i flory. Okoliczne zwierzęta często są dzikie oraz agresywne, co zagraża bezpieczeństwu wioski.
20 Kurenai Trakty przewozowe są atakowane przy drodze do Kraju Chmury. To jednak nie zbiedzy, a coś kryjącego się w północnych ruinach starego więzienia.
25 Kurenai W ostatnich miesiącach mieszkańcy znikali z wioski w niewyjaśnionych okolicznościach. Kurenai potrzebuje poszlak oraz ostatecznego rozwiązania sprawy dziwnych zaginięć.
Misje Rangi C dostępne od rangi Chunin.
Misje Rangi B dostępne od rangi Jounin.
Misje Rangi A dostępne od rangi Jounin oraz 80 poziomu.
Misje Rangi S dostępne od rangi Jounin oraz 100 poziomu.