To nauka zapoczątkowana przez boga świata shinobi, Hagoromo Otsutsuki. Stworzona, aby nieść pokój oraz zrozumienie została przekształcona później w NinJutsu, które służyło jak broń podczas wojen shinobi. Dawne nauki jednak nie poszły całkowicie w zapomnienie, a nadal istnieją osoby, które chciałyby przekazywać je z pokolenia na pokolenie. Aby nauczyć się technik trzeba mieć +75 punktów honoru oraz przynajmniej 200 poziom.

Jako wyznawca Ninshuu możemy zdobywać doświadczenie z każdym, bez względu na jakim poziomie się znajduje.

Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C
Izanami
Izanami Do użycia techniki jest potrzebny dowolny sharingan. Cofamy czas o 8 sekund otrzymując wartość zdrowia oraz chakry jaką mieliśmy w danym momencie, pojawiając się w tamtym miejscu, oraz powodując, iż nasz sharingan przemieni się w ślepe oko. 30 0/10
Koto
Kotoamatsukami

Aby wykonać, należy mieć założony Mangekyou Sharingan Shisuiego. Nakładamy najpotężniejsze genjutsu, które zmusi przeciwnika do całkowitego zaprzestania jakichkolwiek ataków w naszą stronę na zawsze.

80 3/Raz
Bijuu
Bijuu Tenso Jutsu Przenosimy swojego Bijuu do innego użytkownika, jeżeli ten nie posiada Bijuu, oraz ma przynajmniej 100 poziom. 100 60/60
Bijuu2
Chakra Tenso Jutsu Łączymy naszą chakrę z osobami z drużyny. Każda osoba z drużyny zwiększa naszą regenerację chakry o 50 punktów. 0 0/60
Reika
Reika no Jutsu Po użyciu mamy 10 sekund na to, aby wpisać imię gracza. Natychmiast teleportujemy się do niego regenerując połowę maksymalnego zdrowia. 30 10/60
Yinyang
Yin Yang

Reinkarnacja Ashury(Yin): Jeżeli osoba ma mniej niż 500 punktów zdrowia, nakładamy na niego pieczęć Yin, która uniemożliwia mu dalszą walkę, lecz chroni przed dalszymi atakami przez minutę, oraz leczy wszystkie punkty zdrowia. Jeżeli natomiast sojusznik umiera, przerywamy efekt śmierci.

Reinkarnacja Indry(Yang): Usuwamy z siebie oraz sojusznika paraliż. Dodatkowo, następna technika wykonana w naszą stronę zostanie uniknięta, a jej właściciel będzie przez 30 sekund pozbawiony punktów obrony.

Technika zadziała tylko w przypadku bycia Reinkarnacją Ashury / Indry.

0 0/60