To jedna ze ścieżek wyboru postaci, która zadecyduje o tym czym będziemy zajmowali się w przyszłości. Aby wstąpić do organizacji należy mieć 150 poziom, rangę Chunin oraz spełnić określone wymaganie organizacji.

Kara

Aby dołączyć, musisz posiadać tatuaż, oraz mieć maksymalny, 1000 poziom. Cel jest jeden - polowanie na bogów. Zabijając bossy klanu Otsutsuki zwiększamy siłę naszych tatuaży, zdejmując 10k limitu obrażeń fizycznych oraz niefizycznych za każde wyssane 10 dusz bogów. Aby otrzymać bonus, należy samodzielnie polować.

Akatsuki

Aby dołączyć, musisz mieć 20 punktów przestępczości. Ich celem jest złapanie wszystkich dziewięciu demonów w celu stworzenia Juubiego, dziesięcioogoniastego. Dzięki przebywaniu w organizacji możemy zabierać Ryo za walkę w PvP oraz dropić przedmioty za dnia. Na starcie otrzymujemy płaszcz, kapelusz oraz pierścień.

ANBU

Aby dołączyć, musisz mieć 0 punktów przestępczości. Ich celem jest zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom oraz walka z Akatsuki. Na starcie otrzymujemy pancerz, maskę, oraz książkę bingo. W bazie ANBU przy biurku akt możemy sprawdzić ilość punktów przestępczości gracza wpisując /nick, jeżeli jest online. Premie można sprawdzić na stronie Księga Bingo .

Siedmiu Mistrzów Miecza

Aby dołączyć, musisz opanować 100 poziom KenJutsu. Ich celem jest realizacja własnych potrzeb dzięki skuteczniejszemu treningowi, który zapewni nam dodatkowe punkty ataku za poziom KenJutsu.

Dwunastu Strażników Ninja

Aby dołączyć, musisz opanować 100 poziom Kekkei Genkai. Ich celem jest ochrona ważnych osób, które za swoje bezpieczeństwo są w stanie zapłacić każdą cenę. Dzięki sekretnej wiedzy przekazywanej przez mnichów, nasze ataki wręcz zadają dodatkowe obrażenia za poziom TaiJutsu.

Brygada Marionetek

Aby dołączyć, musisz posiadać specjalizację Marionetkarstwo. Ich celem jest stworzenie idealnych marionetek, które swoją siłą będą dorównywały prawdziwym shinobim. Przebywając w organizacji otrzymujemy możliwość nałożenia na swoje ciało marionetki, która będzie nas chronić podczas kontroli nad marionetkami, lub też całkowicie zamienić swoje ciało w marionetkę.

Shinigami

Ich celem jest opanowanie siły dusz w takim stopniu, aby mogli używać jej do ożywiania zmarłych shinobi. Dzięki przebywaniu w organizacji mamy możliwość zdobywania po pokonaniu przeciwnika jego duszy, dzięki której możemy ożywić siebie kosztem 3 dusz, lub sojusznika, kosztem 1 duszy.

Kurayami no soshiki

Zrodzeni jako tajna jednostka Shirogakure cisi zabójcy pochodzący z różnych zakątków świata mający jeden cel, pracować dla tych, którzy płacą najwięcej, pod dowództwem swojego lidera przemierzają śnieżne krainy, zielone pola by z zaskoczenia dopaść swoją ofiarę, cicho ale mimo wszystko boleśnie, napawają się każdą ilością ryo i każdą kroplą krwi spływającą po ciele wroga. Ich siedziba znajduje się w okolicach wioski Shiro w jednej z jaskiń.