To zbiór pieczęci służących do ulepszania ekwipunku oraz technik na arcymistrzowskim poziomie. Każda część ekwipunku może mieć w sobie maksymalnie 2 pieczęcie. Każda technika może mieć w sobie maksymalnie jedno ulepszenie.

Ulepszanie ekwipunku

W przypadku wyboru glifu (pieczęci przypisanej do natur chakry) w zależności od wybranego trybu: Q: Katon, E: Suiton, R: Fuuton, U: Raiton, P: Doton, aktywujemy określony glif natury w przedmiocie. Pieczęcie stackują się ze sobą, mogąc powielać efekty. Aby użyć pieczęci na przedmiocie, ustaw przedmiot do zapieczętowania na pierwszym slocie, a następnie użyj pieczęci.

Nazwa Działanie
Glif natury Broń zadaje dodatkowe (Lvl Natury * 20) obrażeń.
Runa zdrowia Ataki fizyczne odnawiają 1/10 aktualnego zdrowia.
Runa chakry Ataki niefizyczne odnawiają 1/10 aktualnej chakry.
Runa ochrony Pancerz zwiększony o podwójną ilość.
Glif ranton Ataki niefizyczne paraliżują wroga na 1 sekundę.
Runa prędkości Szybkość zwiększona o 5 jednostek.
Runa ataku Obrażenia fizyczne zwiększone o 10%.
Runa jutsu Obrażenia niefizyczne zwiększone o 10%.
Runa bloku Szansa na blok zwiększona o 10%.
Runa krytyka Szansa na atak krytyczny zwiększona o 10%.
Runa celności Celność zwiększona o 10%.
Runa szczęścia 5% szans na otrzymanie podwójnej ilości expa za przeciwnika.
Glif yoton Ataki fizyczne podpalają przeciwnika na 5 sekund.

Ulepszanie technik

Możemy ulepszać techniki o poziomie opanowania arcymistrzowskim. Aby to zrobić, użyj wybranej pieczęci, a następnie użyj technikę, którą chcesz ulepszyć. Możemy posiadać jedno ulepszenie na każdą technikę.

Nazwa Działanie
Pieczęć chakry Technika nie pobiera początkowego kosztu chakry.
Pieczęć regeneracji Użycie techniki odnawia 1/5 aktualnej chakry.
Pieczęć szczęścia 30% szans, iż użycie techniki odnowi wszystkie czasy odnowienia.
Pieczęć mocy Użycie techniki zwiększy obrażenia niefizyczne o 50% na 3 sekundy.
Pieczęć zdrowia Użycie techniki odnawia 1/5 aktualnego zdrowia.