FANDOM

To atak, którego możemy użyć za pomocą przycisku B. Powinien być dostosowany do naszych potrzeb oraz stylu rozgrywki, gdyż wybierzemy tylko jeden z podanych na liście poniżej. Czas odnowienia ataku pomocniczego to 10 sekund.

Wygląd Nazwa Działanie Dodatkowe Informacje
Ap
Goken Nasz następny atak wręcz będzie wzmocniony, mając 5 metrów oraz zadając (Siła podstawowego ataku * 1.5) oraz odrzucając przeciwnika na odległość 5 metrów. Podstawowy atak pomocniczy, który otrzymuje każdy shinobi.
Pom1
Rendan Pojawiamy się natychmiast przy zaznaczonym przeciwniku, który jest do 10 metrów od nas, zadając (Siła podstawowego ataku * 1.5) obrażeń. Po użyciu pojawimy się przy przeciwniku.
Pom2
Senpou Kolejny atak wręcz będzie miał zasięg 10 metrów. Ranimy każdy cel spotkany na naszej drodze.
Pom3
Okasho Ładujemy chakrę na przycisku K przez chwilę. Po załadowaniu uwalniamy ją potężnym uderzeniem w ziemię, które zada obiektom do 5 metrów przy nas (Siła podstawowego ataku * 3) + (Ilość ładunków K * 100) obrażeń. Jeden ładunek K wymaga posiadania 1 punktu chakry. Jeżeli maksymalna liczba ładunków K jest większa niż posiadana chakra, technika zostanie anulowana. Atak pobiera wymaganą chakrę.
Onidoro
Onidoro Używanie podstawowego ataku podczas zaznaczonego celu poskutkuje wysłaniem w jego stronę ognistego duszka, który zada do 3 metrów obok celu (Siła podstawowego ataku * 1.5) + (Lvl Katon * 10) obrażeń. Każdy wysłany duszek zabiera nam 100 punktów zdrowia. Możemy przerwać na przycisku P.