FANDOM

To przyszłość, jaka została nam wyznaczona w momencie narodzin. Możemy ją poznać przy pomocy naszego mędrca przywołań, jeżeli osiągnęliśmy 30 poziom. Droga Shinobi jest najczęściej spotykaną ścieżką postaci.

Reinkarnacja Ashury

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która przyniesie światu pokój oraz zakończy wszelkie wojny zaczynając erę zrozumienia oraz wybaczenia. Otrzymujemy możliwość używania technik klanu Senju.

Reinkarnacja Indry

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która przyniesie światu wojny oraz odpowiedź na pokój, którą jest walka o własne racje nie zwracając uwagi na ofiary, które musimy poświęcać aby zrealizować ten cel. Otrzymujemy możliwość odblokowania Sharingana oraz używania technik klanu Uchiha.

Droga Oszusta

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi decyzjami dba przede wszystkim o własne dobro pomijając wartości, jakie musi odrzucić aby dojść do realizacji tego celu. Dzięki temu zdobycie Kekkei Genkai jak też innych przedmiotów od graczy nie musi odbywać się tylko w nocy, lecz zawsze.

Droga Shinobi

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi decyzjami sama kreuje przebieg swojej historii.

Droga Geniusza

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której łatwiej opanować informacje oraz wiadomości aby stać się szybciej silniejszym od innych. Dzięki temu otrzymujemy dodatkowy punkt treningowy do każdego treningu.

Droga Towarzysza

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której siła polega na wzajemnej sile towarzyszy oraz członków drużyny. Dzięki temu, towarzysz otrzyma w drużynie dodatkowe 10% expa * ilość członków drużyny.

Droga Pustelnika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której celem jest odkrywanie świata oraz podróż w nieznane. Dzięki temu szybka podróż zostaje odblokowana za darmo.

Droga Pokutnika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której życie okryje się hańbą. Dzięki temu tracimy możliwość dołączania ani tworzenia drużyn.

Droga Pechowca

Zostajemy wyznaczeni na osobę, którą zabierze śmierć w młodym wieku. Dzięki temu licznik wieku jest włączony mimo osiągnięcia 21 lat, a nasze życie skończy się na 30 latach trafiając do świata zmarłych.

Droga Jinchuuriki

Podczas narodzin został zapieczętowany w nas losowy Bijuu.