FANDOM

To przyszłość, jaka została nam wyznaczona w momencie narodzin. Możemy ją poznać przy pomocy naszego mędrca przywołań, jeżeli osiągnęliśmy 30 poziom.

Reinkarnacja Ashury / Droga Zbawiciela

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która przyniesie światu pokój oraz zakończy wszelkie wojny zaczynając erę zrozumienia oraz wybaczenia. Otrzymujemy punkt honoru za pokonanie bossa oraz możliwość używania technik klanu Senju.

Reinkarnacja Indry / Droga Pogromcy

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która przyniesie światu wojny oraz odpowiedź na pokój, którą jest walka o własne racje nie zwracając uwagi na ofiary, które musimy poświęcać aby zrealizować ten cel. Otrzymujemy możliwość odblokowania Sharingana oraz używania technik klanu Uchiha.

Droga Bohatera

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi decyzjami odmieni świat na lepsze, nawet jeżeli oznacza to poświęcenie swojego życia w walce o lepszy świat. Dzięki temu możemy opuszczać świat zmarłcych kiedy chcemy, a zabicie osoby z punktami przestępczości powyżej 5 odeśle ją do świata zmarłych.

Droga Oszusta

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi decyzjami dba przede wszystkim o własne dobro pomijając wartości, jakie musi odrzucić aby dojść do realizacji tego celu. Dzięki temu zdobycie Kekkei Genkai jak też innych przedmiotów od graczy nie musi odbywać się tylko w nocy, lecz zawsze.

Droga Nieudacznika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi decyzjami nie ma większego wpływu na zmiany świata. Może nadal przyglądać się tym, którzy mają tutaj jakieś znaczenie.

Droga Geniusza

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której łatwiej opanować informacje oraz wiadomości aby stać się szybciej silniejszym od innych. Dzięki temu otrzymujemy dodatkowe 3 punkty treningowe do każdego treningu.

Droga Towarzysza

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której siła polega na wzajemnej sile towarzyszy oraz członków drużyny. Dzięki temu, towarzysz otrzyma w drużynie dodatkowe 30% expa * ilość członków drużyny.

Droga Pustelnika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której celem jest odkrywanie świata oraz podróż w nieznane. Dzięki temu szybka podróż zostaje odblokowana za darmo, a punkty treningowe technik zwiększają jej obrażenia podwójnie.

Droga Pokutnika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której życie okryje się hańbą. Dzięki temu tracimy możliwość dołączania ani tworzenia drużyn, nasz honor zatrzymuje się na zerowej ilości.

Droga Pechowca

Zostajemy wyznaczeni na osobę, którą zabierze śmierć w młodym wieku. Dzięki temu licznik wieku jest włączony mimo osiągnięcia 21 lat, a nasze życie skończy się na 30 latach trafiając do świata zmarłych.

Droga Ofiary

Ocaleliśmy. Mimo wszelkich przeszkód na swojej drodze nadal walczymy dzięki ogromnej determinacji oraz wrodzonemu szczęściu. Potrzebujemy na kolejny poziom aż trzykrotnie więcej punktów doświadczenia. Dzięki temu, każdy nowy poziom da nam 3 punkty atrybutów zamiast jednego.

Droga Demona

Nasi przodkowie sięgali aż po sam Kraj Demonów. Podczas naszych narodzin odprawialiśmy specjalny rytuał, który pozwalał nawiązać kontakt z przedziwną siłą wykorzystując jej możliwości za cenę życia innych. Odblokowanie Kekkei Genkai jest ponownie możliwe po odebraniu sobie 1/3 poziomu doświadczenia w kapliczce Kazumy. Od 350 poziomu doświadczenia.

Droga Odmieńca

W naszych żyłach nigdy nie płynęła chakra. Po wojnie shinobi odcięli się od zwyczajnych ludzi skazując ich na borykanie się z problemami zupełnie ignorując ich istnienie. To natomiast doprowadziło do upadku miast i skazało sieroty do ucieczki w obcy świat ninja. Mimo tego, opanowaliśmy do perfekcji sztukę przetrwania. Perki nie wymagają pójścia tylko w jedną stronę linii krwi.

Droga Mściciela

Na każdym kroku najważniejszym było dla nas to, aby klan zawsze był najważniejszy. Zdobywane doświadczenie zwiększa się dwukrotnie.

Droga Przywódcy

Naszym celem od zawsze było dobro wioski. Dzięki temu możemy kupować tereny dla wioski bez znaczenia, jaką mamy rangę, a każdy teren naszej wioski zwiększa nasze zdrowie o 10000.

Droga Przodka

Płynie w Tobie krew przodków. Dzięki temu otrzymujesz dostęp do wyboru drugiego klanu.

Droga Jinchuuriki

Podczas narodzin został zapieczętowany w nas losowy Bijuu.