To ostateczna waluta w grze, dzięki której nasza postać może nabyć specjalne funkcje samodzielnie. Można je zdobyć za pomocą konkursów, eventów, lub też za pomocą Yang. Przedmioty oraz techniki za Yin możemy otrzymać u Ibikiego przy budynku Hokage.

Nazwa Działanie Cena
Zwój Zarobku Zwiększa otrzymywane Ryo za przeciwników na trzy minuty. 2 Yin
Zwój Doświadczenia Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 5x wartość na trzy minuty. 2 Yin
Zwój Umiejętności Zwiększa przyrost umiejętności na trzy minuty. 2 Yin
Zwój Skupienia Zwiększa otrzymywane zwoje chakry na trzy minuty. 2 Yin
Zwój Zdolności Otrzymujemy 30 punktów atrybutów. 10 Yin
Reset Perków Resetujemy atrybuty mogąc rozdać je ponownie. 30 Yin
Krew Przodków Otrzymujemy dostęp do drugiego klanu. 50 Yin

Pieczęć Natury Chakry

To technika, która umożliwia nałożenie elementu chakry na naszą broń. Kosztuje 50 punktów Yin.

Natura Działanie
Katon Tryb Q. Nakładamy podpalenie równe wartości naszego ataku, które działa na przeciwniku przez 5 sekund. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Katon * 1000) obrażeń.
Suiton Tryb E. Nakładamy na przeciwnika przemoczenie. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Suiton * 1000) obrażeń.
Fuuton Tryb R. Zwiększamy prędkość ataku do 200ms. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Fuuton * 1000) obrażeń.
Raiton Tryb U. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Raiton * 1000) obrażeń oraz paraliżują na dwie sekundy.
Doton Tryb P. Pokrywamy ciało zbroją z Dotonu zwiększając trzykrotnie obronę, oraz nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Doton * 1000) obrażeń. Ataki spowalniają przeciwnika.

Odmiany Natur Chakry

To wyjątkowe odmiany podstawowych natur chakry, które są tworzone za pomocą połączenia różnych natur chakry ze sobą. Yoton, Ranton, Jiton, Azot, Shoton, Bakuton, Jinton, Futton. Nauczenie się ich jest dostępne za 50 punktów Yin.

Podane niżej specjalne techniki nabędziemy za 30 punktów Yin.

Wygląd Nazwa Działanie Chakra W/C Zasięg
Shakuton
Shakuton: Kajosatsu Do użycia techniki jest potrzebna znajomość natury chakry Fuuton oraz Katon. Kierujemy trzy kule skwaru w wyznaczonym kierunku, aby każda z nich zadała obiektom przy zetknięciu (Lvl Katon * 1000) + (Lvl Fuuton * 1000) obrażeń, oraz dodała 10 punktów zmęczenia. Wywołanie zmęczenia natychmiast zabija cel. 150 0/5 20
Sakon5
Soma no Ko

Umiejętność pasywna: Po zakończeniu aktywnego działania techniki nasze ciało rozrasta się do dwóch ciał, zwiększając obronę oraz atak z bliska o podwójną ilość przez 10 sekund.

Umiejętność aktywna: Wchodzimy w ciało przeciwnika zostając pasożytem, który odbiera mu 1/5 maksymalnego zdrowia co sekundę. Zmiana terenu uwolni przeciwnika od nas.

10/sec 0/15 3