FANDOM

System rankingowy jest podzielony na pięć etapów, które bezpośrednio służą awansowaniu silnych jednostek wyżej w rankingu. 

Student

Ranga przyznawana każdemu początkującemu.

Genin

Najczęściej spotykana ranga pośród shinobi. Aby awansować na nią, nalezy spełnić poniższe wymagania.

  • Trzech testach egzaminacyjnych sprawdzających wiedzę.
  • Użycie techniki Kage Bunshin.
  • 10 punktów wiedzy.
  • ...LUB pokonanie Kakashiego na placu treningowym.

Chunin

Zaawansowana jednostka bojowa każdej wioski. Otrzymujemy dostęp do drugiej specjalizacji oraz drugiej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Wykonanie pierwszej części misji fabularnych.
  • Poziom 100.
  • Pokonanie innego Genina na arenie egzaminacyjnej przy budynku Hokage. Obie osoby muszą spełniać wymagania. Przegrany musi odczekać po pojedynku przynajmniej rok, aby móc spróbować ponownie. (Dzień liczy się przy wybiciu 24 podczas przebywania w grze).
  • ...LUB pokonanie Kakashiego na placu treningowym, tym razem do końca.

Jounin

Elitarna jednostka dowodząca resztą shinobi. Otrzymujemy dostęp do trzeciej natury chakry. Możemy założyć swój własny oddział. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Wykonanie misji fabularnych do numeru 100.
  • Poziom 250.
  • Poziom opanowania dwóch dowolnych ścieżek treningowych powyżej 100 poziomu (Tai, Suiton, Kekkei Genkai, itp.).

Zgłoś swój awans do administratora aby utworzyć własny oddział zostając kapitanem. Podaj nazwę oddziału oraz kolor oddziału.

Własny Oddział  - Jako Jounin wyróżniamy się umiejętnościami spośród innych shinobi. Stajemy się kapitanem składu, dowodząc wybranymi Chuninami oraz Geninami. Każdy członek składu otrzymuje doświadczenie mimo różnicy poziomowej. Sami wybieramy, kto jest godzien należeć do naszego oddziału. Oddział wyświetla się nad naszą postacią informując, do jakiego składu należymy. Nie można go samemu porzucić. W przypadku wydarzeń eventowych / konkursowych cały oddział zgarnia nagrodę za wygraną.

Kage

Dowódca wioski odpowiedzialny za zarządzanie polityką wioski. Otrzymujemy dostęp do pięciu natur chakry. Wybierany przez administratora spośród jednego z Jouninów kapitanów.

W trybie P, po wpisaniu imienia osoby z naszej wioski, usuniemy ją z naszej wioski.

W trybie E, po wpisaniu imienia osoby bez wioski, jeżeli ta nie jest w Akatsuki, i ma aktywny tryb E, dodamy ją do naszej wioski.