FANDOM

System rankingowy jest podzielony na pięć etapów, które bezpośrednio służą awansowaniu silnych jednostek wyżej w rankingu. 

Student

Ranga przyznawana każdemu początkującemu. Aby awansować wyżej, należy przejść test na Genina, który polega na...

  • Trzech testach egzaminacyjnych sprawdzających wiedzę.
  • Użycie techniki Kage Bunshin.
  • 10 punktów wiedzy.

Genin

Najczęściej spotykana ranga pośród shinobi. Aby awansować wyżej, należy przejść test na Chunina, który zawiera trzy etapy egzaminacyjne.

  • Wykonanie pierwszej części misji fabularnych.
  • Poziom 100.
  • Pokonanie innego Genina na arenie egzaminacyjnej przy budynku Hokage. Obie osoby muszą spełniać wymagania. Przegrany musi odczekać po pojedynku przynajmniej rok, aby móc spróbować ponownie. (Dzień liczy się przy wybiciu 24 podczas przebywania w grze).

Chunin

Zaawansowana jednostka bojowa każdej wioski. Otrzymujemy dostęp do drugiej specjalizacji oraz drugiej natury chakry. Aby awansować wyżej, nie jest wymaganym przejście testu, a spełnienie odpowiednich wymagań.

  • Wykonanie misji fabularnych do numeru 100.
  • Poziom 250.
  • Maksymalny poziom opanowania dwóch ze ścieżek Tai, Nin, Gen, Ken lub Shu.
  • 50 punktów respektu.

Jounin

Elitarna jednostka dowodząca resztą shinobi. Otrzymujemy dostęp do trzeciej natury chakry. Możemy zdobywać doświadczenie z Geninami do czasu osiągnięcia przez nich 100 poziomu. Aby awansować wyżej, należy wysłać swoją kandydaturę na Kage. Złożenie kandydatury wymaga spełnienie odpowiednich wymagań.

  • Złoty Shinobi.
  • Poziom 1000.
  • Maksymalny poziom opanowania trzech ze ścieżek Tai, Nin, Gen, Ken lub Shu.
  • 100 punktów respektu.

Kage

Dowódca wioski odpowiedzialny za zarządzanie polityką wioski. Otrzymujemy dostęp do pięciu natur chakry.

W trybie P, po wpisaniu imienia osoby z naszej wioski, usuniemy ją z naszej wioski.

W trybie E, po wpisaniu imienia osoby bez wioski, jeżeli ta nie jest w Akatsuki, i ma aktywny tryb E, dodamy ją do naszej wioski.