FANDOM

Rinnegan to zaawansowane Kekkei Genkai, które pochodzi od samego Rikudo Senina. Pozwala nam opanować oraz używać 5 podstawowych natur chakry oraz technik Rinnegana.

Używanie technik Rinnegan trenuje Kekkei Mora. Obrażenia niefizyczne zwiększają się o (Lvl Kekkei Mora * 10000), natomiast maksymalna chaka o (Lvl Kekkei Mora * 10) punktów.

Wygląd Opis
Rinnp

Zabite cele tracą duszę. Po śmierci wstają, kontrolowane przez nas, o wartości (swojego ataku * Lvl Kekkei Mora), a naszej ilości zdrowia. Działa również na bossy.

Nasze ciało dzieli się na trzy segmenty zdrowia. Każde aktywne przywołanie blokuje spadek naszego zdrowia o 30%.

Przykładowo, mając aktywne trzy przywołania, nasze zdrowie nie może spaść poniżej 90%.

Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C
Rikkudo
Rikudo no Jutsu

Techniki są ułożone w zależności od przycisku Q, E, R, U.

164
Bansho Tenin Przyciągamy przeciwnika do siebie zadając (Lvl Kekkei Mora* 10000) obrażeń * odległość.
Hanz
Shurado

Nasze ataki wręcz przez 5 sekund wystrzelają przed siebie pociski, zadając (Obrażenia fizyczne) + (Lvl Kekkei Mora * 10000) obrażeń.

Ning
Ningendo

Wysysamy całą chakrę przeciwnika blokując jej regenerację na minutę. Jeżeli użyjemy techniki na przeciwniku, który ma 0 chakry, powodujemy jego natychmiastową śmierć.

166
Shinra Tensei

Zwiększamy siłę Shinry Tensei co sekundę tracąc 50 punktów chakry aż do maksymalnej wartości 10 sekund. Możemy w każdej chwili na przycisku Q aktywować technikę odpychając wrogów w zasięgu (Sekundy) metrów oraz zadając im ((Lvl Kekkei Mora * 10000) * Sekundy) obrażeń.

50 0/5
Ikonkax3
Fujutsu Kyuin Tworzymy barierę, która pochłania obrażenia niefizyczne. Ruch lub atak przerwie efekt.

30/sec

0/60
Ptak
Kuchiyose no Jutsu

Techniki są ułożone w zależności od przycisku Q, E, R, U, P.

Kame
Kamereon Stajemy się niewidzialni na minutę dodatkowo przywołując Kamereona. Jeżeli zginie, zostajemy natychmiast ujawnieni.
Noso
Hana Przywołujemy nosorożca, który posiada ogromne obrażenia.
Summ
Panda Ustawiamy na terenie pięć pand, które blokują ruch na 20 sekund.
Kui
Cerber Przywołujemy cerbera, który po śmierci odrodzi się, jeżeli zabójca posiada więcej niż połowę maksymalnego zdrowia.
Ptak
Ptak Przywołujemy ptaka, na którym latamy zwiększając prędkość ruchu.
100 0/10
Ikonkax4
Gedō Rinne Tense Ożywiamy osobę w formie Edo Tensei starzejąc się o 30 lat. Licznik wieku ponownie zostaje włączony. W przypadku posiadania przepowiedni bohatera nie ponosimy konsekwencji za użycie techniki. 150 30/60
Ikonkax5
Tengai Shinsei
Wygląd Nazwa Opis
168
Chibaku Tensei Usuwamy grawitację na całym terenie powodując, iż cel traci z każdą sekundą (500000 / metry odległości) zdrowia będąc przyciąganym. Jeżeli mamy założone dwa Rinnegany lub Wieczny Rinnegan, możemy stworzyć cztery Chibaku Tensei.

Jeżeli mamy aktywne Chibaku Tensei, uderzamy za pomocą przycisku R wytworzonym meteorem o ziemię zadając (Lvl Kekkei Mora * 50000) obrażeń każdemu na terenie po 5 sekundach.

100 5/60
Rinbo
Rinbo Hengoku Tworzymy siebie w równoległym świecie dzięki czemu nasz klon jest niewidzialny, z przelicznikami x5. Jeżeli mamy założone dwa Rinnegany, możemy stworzyć trzy klony. Osoba z Wiecznym Rinneganem lub Rikudo SenJutsu widzi cień naszej kopii. 100 0/5