FANDOM

Techniki klanu Sabaku skupiają się zarówno na zasięgu, jak też sile ataku. Poprzez kontrolę piaskiem mogą służyć zarówno do ataku, jak też obrony. 

Nasza szansa na blok zwiększa się o (Lvl Kekkei Genkai / 5)%.

Sab1
Sabaku Fuyu

Unosimy się na piachu zwiększając prędkość ruchu oraz omijając przeszkody.

Sab11
Ulepszona wersja techniki zwiększy zasięg ataków wręcz do 3 metrów oraz spowoduje, iż będą one ignorowały obronę przeciwnika.
3/sec 0/3 1
43b
Ryusa Bakuryu

Wywołujemy piach raniąc przeciwników w zasięgu zadając (Obrażenia niefizyczne) + (Lvl Kekkei Genkai * 400) obrażeń oraz spowalniając przeciwnika o 90% na 5 sekund.

Sab22
Ulepszona wersja techniki pozwoli nam przez 3 sekundy po użyciu techniki sparaliżować trafione cele na 5 sekund za pomocą przycisku Q.

10

0/10 10
44
Sabaku Kyu

Jeżeli przeciwnik jest sparaliżowany lub spowolniony, zgniatamy przeciwnika zadając (Obrażenia niefizyczne) + (Ilość wciśnięć przycisku K * 5000) obrażeń.

Sab33
Ulepszona wersja techniki zwiększy obrażenia dwukrotnie.
30 1/20 5
Ikonka kopiak
Suna no Yoroi

Zwiększamy obronę o (Lvl Kekkei Genkai * 100).

Sab44
Ulepszona wersja techniki zwiększa przelicznik do 300.
20/sec 0/10 1
Ikonka okopia
Suna Shigure

Rzucamy z nieba 10 piaskowymi pociskami w określone miejsca, które zadadzą obiektom na nich (Obrażenia niefizyczne) + (Lvl Kekkei Genkai * 300) obrażeń.

Sab55
Ulepszona wersja techniki pozwoli nam dodatkowo wystrzelać pociski przed nami za pomocą ataku wręcz zadając (Lvl Kekkei Genkai * 300) obrażeń.
20 1/10 1
Ikonka kopiaz
Sabaku Sōtaisō

Jeżeli przeciwnik jest sparaliżowany, oraz posiada mniej niż 1/3 maksymalnego zdrowia, pieczętujemy go odsyłając do świata zmarłych.

Sab66
Ulepszona wersja techniki nie wymaga, aby przeciwnik miał mniej niż 1/3 maksymalnego zdrowia.
100 10/60 Cały Teren