FANDOM

Klan Sarutobi wykorzystując wiedzę na temat trzech natur chakry: Ognia, Wiatru oraz Ziemi potrafi manipulować nimi na swoją korzyść.

Osoby z klanu Sarutobi mogą bez przeszkód opanować wszystkie natury chakry: Katon, Suiton, Fuuton, Raiton, Doton.

Wygląd Nazwa Moc Chakra W/C Zasięg
Wolaognia
Wola Ognia Czując wewnętrzną siłę uwalniamy się z paraliżu przy okazji odzyskując 1/2 punktów maksymalnej chakry. Jeżeli byliśmy przemoczeni lub wychłodzeni przerywamy efekt. 10 0/15 1
Hien
Hien Pokrywamy naszą broń elementem natury zwiększając jej siłę o (Lvl Fuuton * 300) punktów. Dodatkowo, nasze ataki nakładają na cel ładunki, które za każdym trzecim uderzeniem zadają dodatkowe (Lvl Kekkei Genkai * 500) obrażeń.

8/sec

3/60 1
K16
Haisekisho

Wypuszczamy z ust ogromną dawkę prochu strzelniczego paraliżując wszystkich w zasięgu na (Lvl Doton / 5) sekund.

K26
Trzy sekundy później obszar wybucha, zadając w zasięgu (Lvl Katon * 1000) obrażeń. 
30 3/20 10
Kkkk
Goton Dairendan

Wypuszczamy jednocześnie pięć pocisków o różnych właściwościach.

1: Wypuszczamy strumień ognia zadając (Lvl Katon * 300) obrażeń, oraz podpalając cel zadając (Lvl Katon * 100) co sekundę przez 5 sekund.

2: Wypuszczamy strumień wody zadając (Lvl Suiton * 300) obrażeń, oraz nakładając przemoczenie.

3: Wypuszczamy pocisk powietrza zadając (Lvl Fuuton * 300) obrażeń.

4: Wypuszczamy wyładowanie elektryczne zadając (Lvl Raiton * 300) obrażeń, oraz paraliżując cel na 5 sekund.

5: Wypuszczamy pocisk ziemi zadając (Lvl Doton * 300) obrażeń.

30 0/10 10
Ikonka5
Enma Przywołujemy Enmę, która każdym atakiem paraliżuje cel na 3 sekundy. 50 0/60 1
K3
Senjusatsu

Otaczamy się boską chakrą, zwiększając regenerację chakry o (Lvl Kekkei Genkai) punktów.

Senjusatsu
Nasze ataki wręcz zabierają przeciwnikowi dodatkowe 10% maksymalnego zdrowia, oraz zwiększają zasięg ataków wręcz do 3 metrów.
10/sec 0/60 1