FANDOM

4
Lista specjalnych przedmiotów znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Należy zwrócić również uwagę na to, iż część z nich wypada po śmierci.  

Wygląd Nazwa Zdobycie Zastosowanie
319c
Runiczny oczyszczacz Runiczne odłamki Wykorzystywany do usuwania run oraz glifów z przedmiotów.
285
Kamień Gelel Yang Pozwala rozwinąć pierwszy przedmiot z plecaka. Posiada 100% szansę na powodzenie.
85
Naszyjnik Hashiramy Hashirama +5000 Regeneracji zdrowia, +50 Regeneracji chakry, Blokuje występowanie furii.
178
Księga Bingo ANBU To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do ANBU. Sprawdzamy, ile punktów przestępczości ma nasz cel.
355
Wytrych Sklep Pozwala otwierać zamknięte skrzynie kombinacją Q/E.
25
Pierścień Akatsuki To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do Akatsuki. Sprawdzamy, czy nasz cel jest Jinchuuriki.
4x
Chakra Bijuu Bijuu Szansa na zdobycie zwiększa się o 5% za każdy ogon pokonanego demona, wynosząc 30% dla Shukaku.
53
Ciało białego Zetsu Kryjówka Madary Zastąpienie oderwanej kończyny ciałem białego Zetsu.
95x
Bojowa Pigułka Rynek Konohy Przywraca natychmiast 1/3 maksymalnego zdrowia oraz 1/3 maksymalnej chakry. Każda pigułka zwiększa nasze maksymalne zdrowie o 10%, jednakże odbiera 10% maksymalnych punktów chakry. Efekt działa do czasu wylogowania.
200
Adrenalina Rynek Konohy Włączamy efekt podekscytowania.
7b
Trucizna Anko Używana do tworzenia zatrutych senbonów.
27
Plecak Rynek Konohy Przenośny schowek na przedmioty.
194
Klamry Danzou Zabezpieczają oczy przed wypadnięciem. Śmierć postaci powoduje zniszczenie klamr.
234d
Macka Killer Bee Kiedy jest założona, a my jesteśmy ofiarą Akatsuki, trafiamy natychmiast do szpitala bez utraty demona. Niszczy się przy Gedo Mazo.
238
Śpiwór Anko Pozwalamy na przesunięcie czasu do 8 rano przez inne aktywne osoby w rozgrywce. Aby zadziałał, reszta osób również musi mieć śpiwór lub przebywać w domu.
26j
Siekiera Obóz Bandytów Zdobywanie drewna.
48
Młot Bandyta Zdobywanie węgla.
84
Tasak Pracodawca Zdobywanie surowego mięsa z wilków.
34
Wędka Konohamaru Łowienie ryb.
40
Pochodnia Rynek Konohy Widoczność w nocy, usuwa efekt wychłodzenia.
38
Łopata Konohamaru Odkopywanie określonych miejsc na terenie w celu znalezienia specjalnych nagród.
114
Bomba Dymna Shikamaru Stajemy się na 5 sekund niewidzialni.
59
Wybuchowa Notka Shikamaru Nakładamy na teren, aby po 3 sekundach wybuchła zadając w zasięgu 5 metrów 300 obrażeń.
10x
Klucze do domu Rynek Konohy Nabycie, oraz dostanie się do mieszkania zależnie od wyboru wioski.
147x
Icha Icha Paradaisu Jiraiya Pierwsza część książki z serii Icha Icha. Pokazuje, jak okazać miłośćo oraz dobroć kobiecie.
147x
Icha Icha Baiorensu Jiraiya Druga część książki z serii Icha Icha. Pokazuje, jak poprawnie wysławiać się aby kobieta była zadowolona.
147x
Icha Icha Takutikusu Jiraiya Trzecia część książek z serii Icha Icha. Zawiera informacje o ulubionych rzeczach kobiety ucząc nas wiedzy, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
147x
Opowieść o Odważnym Ninja Jiraiya Pierwsza, legendarna książka Jiraiyi. Pierwsza, legendarna książka Jiraiyi. Pokazuje, jak być odważnym w najgorszych sytuacjach.
156
Odbiornik Chakry ANBU Ame Potrzebne do przywołania Gedo Mazo.
229
Szwy Szpital Przerywają czasowe obrażenia. Znika po użyciu.
233
Maść Szpital Przerywa efekt wyczerpania oraz zmęczenia. Nie znika po użyciu. Przywracamy do sprawności kończynę po uszkodzeniu.
228jh
Skóra Hashiramy Hashirama Wszczepiona w nasze ciało zapewnia posiadanie komórek Hashiramy. 10% szans na powodzenie.
185
Owoc Chakry Shinju

Forma pierwsza pojawia się podczas przemiany Juubiego w Shinju napełniając je energią naturalną. Na zebranie energii naturalnej świat gry potrzebuje 100 lat (1 rok = 100 min). Czas nalicza się, kiedy w grze jest przynajmniej jedna osoba.

Forma druga pojawia się podczas napełnienia Shinju energią naturalną. Drzewo potrzebuje na to 90 lat, wtedy też owoc zakwita, zmieniając swój kolor.

Forma trzecia owocu to gotowy produkt do spożycia z drzewa Shinju, które przekroczyło 100 lat. Zjedzenie owocu pozwala nam nauczyć się jakiejkolwiek techniki bez potrzeby spełniania wymagań.