FANDOM

4
Lista specjalnych przedmiotów znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Należy zwrócić również uwagę na to, iż część z nich wypada po śmierci.  

Wygląd Nazwa Zdobycie Zastosowanie
319n
Runiczny oczyszczacz Runiczne odłamki Wykorzystywany do usuwania run oraz glifów z przedmiotów.
301n
Runiczne odłamki Kamień runiczny Wykorzystywane do tworzenia run oraz glifów.
285
Kamień Gelel Yang Pozwala rozwinąć pierwszy przedmiot z plecaka. Posiada 100% szansę na powodzenie.
300
Kamień runiczny Przypadkowy drop Pozwala rozwinąć pierwszy przedmiot z plecaka. Posiada szansę na powodzenie jak u Kowala bez potrzeby płacenia Ryo.
85c
Naszyjnik Hashiramy Hashirama +5000 Regeneracji zdrowia, +50 Regeneracji chakry, Blokuje występowanie furii.
178
Księga Bingo ANBU To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do ANBU. Sprawdzamy, ile punktów przestępczości ma nasz cel.
355
Wytrych Sklep Pozwala otwierać zamknięte skrzynie kombinacją Q/E.
25ak
Pierścień Akatsuki To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do Akatsuki. Sprawdzamy, czy nasz cel jest Jinchuuriki.
340
Karma Kiba Leczy całe zdrowie naszego towarzysza.
324v
Mistyczny Dzwonek Shion Jego moc pozwala pieczętować dusze demonów oraz rozpraszać ją, pozwalając na zadawanie im obrażeń.
SKELETONKEY
Kościany Klucz Rzemiosło Zwiększa globalnie doświadczenie x2 na 5 minut.
116
Ciężarki Treningowe Plac Treningowy Każdy atak dodaje 1 punkt treningowy. Przy 5 punktach treningowych, kiedy zdejmiemy ciężarki otrzymamy zwiększoną szybkość ruchu oraz ataku do 500ms na 15 sekund.
Wasy
Kocie Wąsy Kot Ninja Usuwa na stałe wszystkie choroby.
KazumaM
Memento Mori Kazuma Przeklinamy swoją duszę na 15 sekund powodując, iż w przypadku naszej śmierci to przeciwnik poniesie śmierć, a my odzyskamy pełne zdrowie. Można użyć co minutę.
5
Chakra Bijuu Bijuu Szansa na zdobycie zwiększa się o 5% za każdy ogon pokonanego demona, wynosząc 30% dla Shukaku.
53
Ciało białego Zetsu Kryjówka Madary Zastąpienie oderwanej kończyny ciałem białego Zetsu.
95
Bojowa Pigułka Rynek Konohy Przywraca natychmiast 1/3 maksymalnego zdrowia oraz 1/3 maksymalnej chakry. Każda pigułka zwiększa nasze maksymalne zdrowie o 10%, jednakże odbiera 10% maksymalnych punktów chakry. Efekt działa do czasu wylogowania.
Adrenalina
Adrenalina Rynek Konohy Włączamy efekt podekscytowania.
Cukierki
Cukierki Halloween Przywracają 1/5 maksymalnego zdrowia oraz 1/3 maksymalnej chakry.
7z
Trucizna Anko Używana do tworzenia zatrutych senbonów.
Plecak
Plecak Rynek Konohy Przenośny schowek na przedmioty.
Klamra
Klamry Danzou Zabezpieczają oczy przed wypadnięciem. Śmierć postaci powoduje zniszczenie klamr.
Macka
Macka Killer Bee Kiedy jest założona, a my jesteśmy ofiarą Akatsuki, trafiamy natychmiast do szpitala bez utraty demona. Niszczy się przy Gedo Mazo.
Śpiwór
Śpiwór Anko Pozwalamy na przesunięcie czasu do 8 rano przez inne aktywne osoby w rozgrywce. Aby zadziałał, reszta osób również musi mieć śpiwór lub przebywać w domu.
26q
Siekiera Obóz Bandytów Zdobywanie drewna.
48
Młot Bandyta Zdobywanie węgla.
84
Tasak Pracodawca Zdobywanie surowego mięsa z wilków.
29
Pułapka Konohamaru Łapanie królików.
34
Wędka Konohamaru Łowienie ryb.
40
Pochodnia Rynek Konohy Widoczność w nocy, usuwa efekt wychłodzenia.
37
Lina Konohamaru Możemy użyć na osobie, która stoi obok nas w zasięgu 3 metrów. Jeżeli osoba ta jest sparaliżowana, przedłużamy paraliż o 10 sekund. Można użyć raz na minutę.
38
Łopata Konohamaru Odkopywanie określonych miejsc na terenie w celu znalezienia specjalnych nagród.
Bomba dymna
Bomba Dymna Shikamaru Stajemy się na 5 sekund niewidzialni.
59
Wybuchowa Notka Shikamaru Nakładamy na teren, aby po 3 sekundach wybuchła zadając w zasięgu 5 metrów 300 obrażeń.
10g
Klucze do domu Rynek Konohy Nabycie, oraz dostanie się do mieszkania zależnie od wyboru wioski.
Ptaki świata
Icha Icha Paradaisu Jiraiya Pierwsza część książki z serii Icha Icha. Pokazuje, jak okazać miłośćo oraz dobroć kobiecie.
Pożoga
Icha Icha Baiorensu Jiraiya Druga część książki z serii Icha Icha. Pokazuje, jak poprawnie wysławiać się aby kobieta była zadowolona.
79uu
Icha Icha Takutikusu Jiraiya Trzecia część książek z serii Icha Icha. Zawiera informacje o ulubionych rzeczach kobiety ucząc nas wiedzy, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Na mackach
Opowieść o Odważnym Ninja Jiraiya Pierwsza, legendarna książka Jiraiyi. Pierwsza, legendarna książka Jiraiyi. Pokazuje, jak być odważnym w najgorszych sytuacjach.
118
Glina Anko Potrzebna do używania przywołania przez Deidarę.
Odb
Odbiornik Chakry ANBU Ame Potrzebne do przywołania Gedo Mazo.
Szwy
Szwy Szpital Przerywają efekt krwawienia. Nie znika po użyciu.
Maść
Maść Szpital Przerywa efekt wyczerpania oraz zmęczenia. Nie znika po użyciu. Przywracamy do sprawności kończynę po uszkodzeniu.
Hashi
Skóra Hashiramy Hashirama Wszczepiona w nasze ciało zapewnia posiadanie komórek Hashiramy. 10% szans na powodzenie.
Zetsu64
Czarny Zetsu Sasuke Zakładamy powłokę czarnego Zetsu na nasze ciało zabezpieczając oczy przed wypadnięciem. Czarny Zetsu nie niszczy się podczas śmierci, jednakże wyłączamy tym samym regenerację zdrowia oraz chakry.
Owoc
Owoc Chakry Shinju
K2
Forma pierwsza pojawia się podczas przemiany Juubiego w Shinju napełniając je energią naturalną. Na zebranie energii naturalnej świat gry potrzebuje 100 lat (1 rok = 100 min). Czas nalicza się, kiedy w grze jest przynajmniej jedna osoba.
K1
Forma druga pojawia się podczas napełnienia Shinju energią naturalną. Drzewo potrzebuje na to 90 lat, wtedy też owoc zakwita, zmieniając swój kolor.
Owoc
Forma trzecia owocu to gotowy produkt do spożycia z drzewa Shinju, które przekroczyło 100 lat. Zjedzenie owocu pozwala nam nauczyć się jakiejkolwiek techniki bez potrzeby spełniania wymagań.