FANDOM

Cały świat gry jest podzielony na pięć głównych nacji, które charakteryzują się własnymi klanami oraz umiejętnościami. Zmienny klimat nadaje każdej z nich oryginalny wygląd, jak też sposób życia na zróżnicowanym terenie. 

  • Konoha - Zawiera największą ilość klanów, trenerów, oraz liczby misji. To właśnie tutaj również znajduje się arena, gdzie odbywa się ogólnoświatowy egzamin na Chunina. Przemierzając obszar można natrafić na ogromną liczbę lasów, rzek, oraz liściastego terenu. To właśnie na granicy kraju ognia leży świątynia ognia, w której przebywają mnisi. 
  • Suna - Można w niej spotkać Kankurou, dzięki któremu poznamy techniki lalkarskie, Gaarę, który wyjaśni na czym polega natura chakry piasku, lub też Temari, która wyjaśni działanie wachlarza służącego do walki. Wioska jest ogromną pustynią z ogromną ilością kanionów. Na jej terenie można znaleźć dużą liczbę jaskiń, jak też grobowców w której mistrzowie ukryli swoje sekretne zwoje z technikami. 
  • Kiri - Osada otoczona z każdej strony wodą jest idealnym miejscem do kryjówek przed wrogami. Mimo bezpiecznej lokalizacji często jednak jest nękana przez piratów, którzy z chęcią atakują ich dla ciekawego łupu.
  • Kumo - Wioska słynąca z górzystych terenów, które swoimi szczytami sięgają chmur. Ciemnoskóra karnacja dodatkowo dodaje uroku całemu miejscu czyniąc go niepowtarzalnym.
  • Iwa - Miejsce, gdzie przyroda jest szanowana na porządku dziennym. Ninja z tej osady wyróżniają się unikalnymi umiejętnościami w posługiwaniu się elementem ziemii, który swoim zasięgiem dosięgnie prawie każdego. 
  • Ame - Unikalnym klimatem tego miasta jest oczywiście nieskończony deszcz. Ogromne wieże wznoszące się ponad chmury ukazują porównanie do potężnych bogów, którzy siedząc na samych szczytach obserwują innych aby czuli się bezpiecznie. 
  • Oto - Założona kilka lat temu wioska, nad którą władzę sprawował Orochimaru. Wykorzystywał całe miejsce do swoich badań oraz eksperymentów chcąc rozwinąć właściwiości przeklętej pieczęci. Trzymając w klatkach swoje króliki doświadczalne obserwował, w jakim kierunku zmierza postęp jego prac.
  • Shiro - Wioska założona przez shinobiego o imieniu Hirasin. Będąc pokrytą przez wysokie warstwy śniegu jest dobrym miejscem na ukrycie, a jej mroźny, północny klimat dodatkowo utrudnia dostanie się tam przez przeciętnych shinobi. To właśnie tam znajduje się kryjówka organizacji Shinigami, do której mają dostęp tylko członkowie organizacji.